نماز

نماز

هدف خلقت و هدف دین ،نماز و یاد خداست
نماز

نماز

هدف خلقت و هدف دین ،نماز و یاد خداست

مع الله

خدا با ماست اما اگه ما با خدا باشیم کلاهمون پس معرکه است یعنی باید بمیریم زیرا خداوند هر کس عاشقش بشود او را می کشد  

 

پس بی خطرتر آن است که با خدا نباشیم ولی به یاد او باشیم !!! 

چه فرقی است بین با خدا بودن و به یاد خدا بودن ؟؟؟؟؟؟؟ 

وقتی خداوند غایب است ما حاضریم و به یاد او هستیم با ذکر و دعا و ...... 

اما وقتی با خود نباشیم و محو شویم خدا باماست و ما هم با خدا یکی هستیم و نه دوتا او چشم ماست او قلب ماست او گوش ماست و او همه ی وجود است  

 

اما وای یه زمان هم هست که نه با خداییم و نه به یاد او بلکه در جهان مادی هستیم و با تلویزیون و سریال و پدر و مادر و .................. 

من الان میرم تا سریال ببینم خداحافظ خدا !!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
رومینا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

محسن میشه یکم از این خوبی هاتو به من بدی ؟؟

باور کن شاید بیشتر پستاتو بیش از هزار بار میخونم

ولی هیچ وقت کامنت نمیزارم

چون حرفی ندارم بزنم جز حسرت

ببین دختر خوب

من بسیار می ترسم از اینکه از من تعریف بشه !!!!!!!!
انگشت اشاره ی من بسوی اوست و من و تو و بقیه .......... توهم هستیم فکر هستیم و او واقعیت است .

و من احسن قولا ممن دعا الی الله

خداوند می گوید بهترین سخن دعوت بسوی اوست.
ما تو خالی هستیم و از خدا پرشده ایم و از این رو خداوند را باید ستایش کرد . مثلا ما یک کیسه ی طلا هستیم و نه خود طلا و ارزش ما بواسطه ی طلای درون است که از ما نیست و ........

ما نیاز به استغفار دایمی داریم زیرا دایما خود را می بینیم بچه ی خود بدن خود خانه ی خود صورت خود زیبایی خود و.........

اما کافی است حقیقت را ببینیم که خود ما هیچ چیز نیستیم و اگربه این حقیقت ایمان بیاوریم این خود می میرد و خودی تازه متولد می شود خودی که در آن همه چیز عوض می شود و رنگ خدایی می گیرد

ناقوس دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ق.ظ

سلام

خیلی وقته که نتونستم بیام و وبلاگتون رو بخونم شما هم یادی از من نکردید. بگید چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیتونم نظر بصورت خصوصی بگذارم ؟؟؟؟؟؟

سلام

خوبی

قسمت نبود
برات تو یا هو پیام میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد