X
تبلیغات
رایتل

نماز

هدف خلقت و هدف دین ،نماز و یاد خداست
سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390

شهوت سرا (بهشت)

هوالحق 

 

بهشت یعنی خوشگذرانی تا حد بی نهایت و این ممکن نیست مگر برخورداری از لذت های مادی و معنوی . 

وَلَکُمْ فِیهَا مَا تَشْتَهِی أَنفُسُکُمْ وَلَکُمْ فِیهَا مَا تَدَّعُونَ (فصلت ۳۱)

و هر چه دلهایتان بخواهد در [بهشت] براى شماست و هر چه خواستار باشید در آنجا خواهید داشت . 

 love &sex 

توصیف بهشت در قرآن و حدیث کاملا مادی است بعلاوه ی معنویت . در بهشت آزادی است آخوند و فقه حکومت نمی کند . 

دنیا و زندگی با آخوندهای متعصب و عقده ای  یک جهنم واقعی است بهترین توصیف جهنم در قرآن آمده است : 

وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَبَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ (سبا 54)

و میان آنان و میان آنچه [به آرزو] مى‏خواستند حایلى قرار مى‏گیرد . 

 

جهنم یعنی فاصله و فراق بین ما و آنچه می خواهیم و دستورات احمقانه ی فقهی و حکومت فقهی این جهنم را آفریده است. 

خداوند ی که من می شناسم در قرآن بسیار مهربان و اهل وصل است و پیامبران آمده اند برای وصال اما پیروان احمق آنها بر عکس آمده اند برای فراق .  

 

حضرت مسیح با لات ها و فاحشه ها و گنه کاران همنشین بود و می گفت داماد آمده است و روز عروسی است و فقهای احمق یهود او را سرزنش می کردند که تو چرا با گنه کاران همنشین شده ای . مسیح ریلاکس بود اما پیروان او در اضطراب  

محمد هم اینگونه بود اهل خوشگذرانی و همچنین اهل عبادت و رهبانیت مسیحی را حرام کرد اما پیروان احمق او دوباره در کابوس رهبانیت افتادند . گفت النکاح سنتی باز احمق ها آمدند گفتند منظور ازدواج است و ازدواج سنت پیامبر است اما نکاح یعنی س ک س !!! و س ک س تنها با ازدواج میسر نیست بلکه از دواج امروزی س ک س را سرکوب می کند زیرا س ک س معمولا در ماه عسل است و بعد از آن لذت آن کاهش و حتی بر عکس می شود مگر این که ........ 

 

نتیجه: 

بهشت بعد از مرگ نیست قبل از مرگ است و اگر هم باشد باز در دنیای مادی است و انسان دوباره بر می گردد به همین دنیا ............. 

بهشت جسمانی لذت های بیرونی است همراه با رضوان الهی که لذت درونی را ممکن می سازد و هر بهشت بیرونی بدون بهشت درونی که رضوان الهی است در نهایت جهنم است زیرا لذت های بیرونی محدود و تمام شدنی هستند . هر چیز تکراری در نهایت ممکن است نه تنها لذت بخش نباشد بلکه عذاب آور می شود.